Παρασκευή 24 Σεπτεμβρίου 2010

Friday!

oh yeap it is Friday babe!

Σημερα ειναι παρασκευηηηη!

Εχει γενεθλια και ο μπαμπας μου <33333

Η μερα ηταν παααρα πολυ ωραια!

Καταρχας ειχα 5ωρο σημερα στο σχολειο!!!
Αφου γυρισα σπιτι και ειπα στον μπαμπα μου χρονια πολλα....(ειχε αδεια σημεραα!) του ζητησα να παμε σε ενα μαγαζι να παρω μια μπλουζα element!
πηγαμε την πηρα την μπλουζιτσα <3 και αφου ειμασταν εξω πηραμε και την μαμα μου απο την δουλεια!
Πηγαμε σπιτι μετα και μετα απο μιση ωρα ηρθε ο αδερφος μου απο το δημοτικο που παει...
Φαγαμε και εκανα μια γρηγορη επαναληψη τις λεξεις απο τα αγγλικα αφου ειχα μαθημα στις 3:30 το μεσημερι!
Αφου τελιωσα το μαθημα πηγα σπιτι εκανα ενα μπανακι και μετα ηρθε κοσμος στο σπιτι για τα γενεθλια του μπαμπα μου!
Ηταν πολυ ωραια!
Αυτη την στιγμη ξεκουραζομαι....

φιλακια :*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου